Tuesday 27 November 2012

ROCHE VIT C + COLLAGEN HARGA PROMOSI RM300 ONLY!

Salam and good days, all!

Apa khabar semua?

Today Alin nak review new whitening product, yang been tested and seriously berkesan untuk dapat kulit yang gebu, cerah dan menawan dalam masa less than a week.

ROCHE VIT C + COLLAGEN



Ini merupakan suntikan kecantikan ya guys. Means, cara pemakaian bukan consume or sapu. So untuk those yang susah nak cari masa or discipline dalam mengambil supplement, this is the best solution.

Seminggu sekali, bawa 1 ampoule (bottle)  ini pergi kemana-mana klinik berdekatan. The doctor will do the jab for you, with charge of RM10 - RM15 per jab.

Sangat mudah. Sangat berkesan. Kesan boleh dilihat seawal pengambilan suntikan pertama. Confirm! Sebab when we jab, the fluid will directly absorb to our blood and appear di kulit kita. If consume, kesannya akan kelihatan sedikit lambat.

Alin highly recommend pada siapa yang mencari skin solution yang cepat dan mudah. Boleh beli satu box dulu, then if nak continue or not, or nak maintain dengan cara makan supplement yang lain or serum, shouldn't be a prob.


10 ampoules/box which means for 10 weeks usage. Boleh saja nak share dengan kawan ke, GF ke, ibu ke. Harga yang sangat berpatutan.

Price :

RM300 includes postage (SM)
RM310 includes postage (SS)


Berbaloi kan? Satu ampoule is RM30 only, untuk a week. Dengan hasil yang cepat, memang sangat berbaloi!

Cara nak beli? Boleh call/whatsapp/BBM Alin ya?

Limited stocks!

Alin Beautyskin
alinbeautyskin@gmail.com
6013.3.68.68.60
BBPin : 22EE04D6
FB : ALIN Beautyskin


No comments:

Post a Comment