Friday 16 November 2012

FELINNA INCH LOSS - KRIM AJAIB MELANGSINGKAN BADAN & MEMBAKAR LEMAK SECARA BERKESAN! MEST CUBA!!

Salam dan Hi semua!

Apa khabar?

Okay, hari ni Alin nak share bout this product pula. We call it, Miracle Cream! Yes, miracle cream! Krim ajaib. Ahoho, some may ask, kenapa krim ajaib? Apa yang ajaibnya?

Okay, let Alin explain a bit bout this product ya?

Anyway, the product is ..................


FELINNA INCH LOSS!

I am pretty sure some of you dah tahu pun bout the existing of this product in the market. But nevertheless, Alin cerita jugalah serba sedikit, okay?

1. Krim ini diformulasi secara semulajadi menggunakan bahan -bahan yang selamat dan tidak membahayakan kesihatan baik untuk jangka pendek mahupun jangka panjang. So jangan ragu-ragu nak memakainya. Even yang mengandung, gastrik, menyusukan baby pun boleh guna krim ini. Don't worry!

2. Selain itu, krim ini juga tidak berbau seperti minyak angin atau krim pembakar lemak yang lain. Some of them ada yang bau serai lah, ada yang bau halia lah, but this miracle cream is totally different. Bau harum macam losyen tangan tu. Jadi pakailah dengan keyakinan bila-bila masa baik di tempat kerja mahupun di sekolah. Ahoho.

3. Mendapat kelulusan KMM dan HALAL.

4. Menghilang lemak di bahagian perut, bawah lengan, bawah dagu supaya tak ada lagi double chin (Aww, Alin lah tu!), dan bahagian-bahagian tubuh yang lain. Pipi pun boleh ya!

5. Bukan sahaja kaum perempuan boleh guna, lelaki pun di sarankan menggunkan krim ini. Kirm ini memang sangat sesuai dipakai bagi tujuan melangsingkan badan dengan cara yang cepat, dan mujarab. Seriously, apply beberapa kali dah boleh rasa kesannya. Memang worth every single cents! Lagi-lagi for those yang takut mahu makan ubat tu kan, silalah mencuba krim ajaib ini!

So enough with the long explanation, siapa-siapa yang berminat mahu membeli, boleh dapatkannya dari Alin.



Harga : RM75 termasuk penghantaran (SM)
             RM80 termasuk penghantaran (SS)

Berat : 18ML/botol

Cara pembelian macam biasalah ya?

1. Place order to alinbeautyskin@gmail.com
2. Includes your details termasuk quantiti order.

Thank you semua!

Hugs!

Alin Beautyskin
alinbeautyskin@gmail.com
6013.3.68.68.60
BBPin : 22EE04D6
FB : ALIN Beautyskin
Blog : http://www.alinbeautyskin.blogspot.com




No comments:

Post a Comment